Alba
Tono: Original
Aquesta cançò va dedicada a la meva nina , Alba, que me l´estimo molt.
Sera la primera kançò que interpretarem amb lo nostre grup e manuelo? jeje
weno espero que us agradi!!!
ALBA
MIm DO RE MIm
No se com dir-te, que encara soc petit
i que vull crèixer junt al teu costat,
perque em sento segur amb tu.
Quan et miro a la cara, no s´he pas que dir,
em quedo mirant-te fixament els teus ulls,
El cor em batega tant fort com no ho havia fet mai.
Estribillo:
SOL RE
Sent´ho en el meu cos ,
DO MIm
coses extraordinàries que mai he sentit,
SOL RE DO MIm
iiiiiiii jooooo no et vull perdre mai.
LAm RE SOL DO X2
DO RE SOL
Quan em paro a pensar en tu
DO RE SOL
penso en el que puc fer per ferte més feliç
Estibillo: x2
Quan em paro a pensar am tu
penso en el que puc fer per ferte més feliç
LAm RE SOL DO
Jonathan G.M ^[13-1-06] 23:00
Inicio
Desde la mitad
Desde 2/3
Acordes de Alba
Hacé clic en "Ver acordes" para detectar los acordes de la canción.
Relacionados
Top 20 de Lax´n Busto
1Foc al cos
2Llençat
3Altres cançons de nadal
4Trepitja fort
5Vas tot sol
6Faran de tu un heroi
7Amb tu
8Començar
9Més que la meva sang
10Començar
11Tinc fam de tu
12Que boig el món
13T'estimo Molt
14La porta dels somnis
15Ara
16Jo Vull Pau
17Ella i el seu Fill
18Aquesta nit
19Si te'n vas
20Per una copa
Inicia sesión para guardar en favoritos
Iniciar sesión