×
×
5x
Tamaño
Altura
Auto-Scroll

Tothom vol el que no té

Sau

grillo2020 24 Sau Tothom vol el que no té
lletra: Pep Sala & Carles Sabater
música: Pep Sala


Intro: (x3)
(x1)


He vist la llum de les estrelles, he besat llavis de mel,

He volat per sobre els núvols, he travessat tots els deserts,

He tocat amb els dits la lluna, i m´he sentit cremar la pell.


Però si tu no hi ets no tinc lloc on mirar-me,

tothom vol el que no té.

No sé res però puc adonar-me: no té sentit si tu no hi ets,

Res té sentit si tu no hi ets.


He pujat a les muntanyes, he trobat la flor de neu,

He sobreviscut a tantes batalles, he vist per dins el meu infern,

He fet pactes amb el diable, i un àngel m´ha ensenyat el cel.

Relacionados

El Far Del Sud
Sopa De Cabra
Pau
Els Pets
Corren
Gossos
Quan Somrius
Mesclat

Letras más leídas de Sau

1 Onze de setembre 2 Amb la meva ombra 3 Fa molt temps que no se res de tu 4 Els temps estan canviant 5 El teu nom 6 No volíem fer-nos grans 7 Perestroika 8 Ningu ens moura d'aqui 9 Es inútil continuar 10 Tothom vol el que no té 11 El teu estiu 12 Tu ho esperes tot de mi 13 Al final del carrer 14 Gloria 15 A prop del mar 16 Nomes ho faig per tu 17 Percentatges 18 Laia 19 La cançó de la noia de l'altre cantó del bar 20 Ja no hi ha trapezistes + Ver todas

Inicia sesión para guardar esta canción en favoritos

Iniciar sesión