×
×
5x
Tamaño
Altura
Auto-Scroll

Tothom vol el que no té

Sau

grillo2020 23 Sau Tothom vol el que no té
lletra: Pep Sala & Carles Sabater
música: Pep Sala


Intro: (x3)
(x1)


He vist la llum de les estrelles, he besat llavis de mel,

He volat per sobre els núvols, he travessat tots els deserts,

He tocat amb els dits la lluna, i m´he sentit cremar la pell.


Però si tu no hi ets no tinc lloc on mirar-me,

tothom vol el que no té.

No sé res però puc adonar-me: no té sentit si tu no hi ets,

Res té sentit si tu no hi ets.


He pujat a les muntanyes, he trobat la flor de neu,

He sobreviscut a tantes batalles, he vist per dins el meu infern,

He fet pactes amb el diable, i un àngel m´ha ensenyat el cel.

Relacionados

El Far Del Sud
Sopa De Cabra
Pau
Els Pets
Corren
Gossos
Quan Somrius
Mesclat

Letras más leídas de Sau

1 Onze de setembre 2 Amb la meva ombra 3 Fa molt temps que no se res de tu 4 Els temps estan canviant 5 El teu nom 6 No volíem fer-nos grans 7 El tren de Mitjanit 8 Perestroika 9 Ningu ens moura d'aqui 10 Es inútil continuar 11 Fins al final 12 El teu estiu 13 Tothom vol el que no té 14 Tu ho esperes tot de mi 15 Al final del carrer 16 Gloria 17 A prop del mar 18 Nomes ho faig per tu 19 Percentatges 20 Laia + Ver todas

Inicia sesión para guardar esta canción en favoritos

Iniciar sesión